Πρόλογος

Ως τώρα ήμουν επισκέπτης σε διάφορα μπλογκς και καμιά φορά έγραφα και σχόλια. Μετά τις τελευταίες προκλήσεις όμως σκέφτηκα ότι είναι καιρός να ασχοληθώ και εγώ με ένα δικό μου blog.

Έτσι για να μπορώ να μοιράζομαι σκέψεις και ανησυχίες αλλά και επειδή… «του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει»! Ο δικός μου τουλάχιστον και πολλών άλλων αν κρίνω από αυτά που ήδη έχω διαβάσει.
Αρκετά πια με την ανοχή μας απέναντι σε μια τόσο σάπια κατάσταση! Και δε μιλάω κομματικά επειδή για μένα η κομματοκρατία είναι η χείριστη μορφή εξουσίας και τα κόμματα δεν παίζουν κανένα άλλο ρόλο από το να υποτάσσουν και να καθοδηγούν την πραγματική βούληση των ελεύθερων πολιτών.
Από αντίδραση λοιπόν κατ´αρχήν στην κάθε μορφής εξουσία που μη μπορώντας να πείσει προσπαθεί να υποδουλώσει, αλλά και από τη σκέψη να συνεισφέρω και γω με τις όποιες δυνάμεις και σκέψεις μου, αποφάσισα να φτιάξω σιγά-σιγά το δικό μου blog το οποίο υπόσχομαι να βελτιώνω καθώς οι γνώσεις μου στους υπολογιστές δεν είναι τόσο σπουδαίες!
Για να σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου, αυτή η κυβέρνηση με τις αλλοπρόσαλες και σπασμωδικές αντιδράσεις της μου έχει κάνει πολλά καλά!!!
Με την υπογραφή της κατάπτυστης σύμβασης με τη Microsoft με έστρεψε στην υιοθέτηση του ελεύθερου λογισμικού (linux που -παρεπιπτόντως- το συνιστώ ανεπιφύλακτα)!
Τώρα με έσπρωξε να φτιάξω το δικό μου blog! Άντε επιτέλους να μας κατεβάσει και στους δρόμους να ανατρέψουμε το άθλιο κατεστημένο μπας και δούμε προκοπή σ´αυτόν τον τόπο!!!
Εμπρός λοιπόν για να δούνε! Ή αυτοί ή εμείς! Και επειδή εμείς είμαστε περισσότεροι και το μόνο που χρειαζόμαστε είναι λίγο καλό συντονισμό η νίκη είναι δική μας!

σ.σ. Θα παρακαλούσα τα σχόλια να μην περιέχουν ύβρεις ,επειδή θεωρώ ότι το να αναγκαστώ να διαγράψω σχόλιο είναι ό,τι πιο αντιδημοκρατικό. Πιστεύω άλλωστε ότι ο εύστοχος και καυστικός λόγος είναι πολύ πιο αποτελεσματικός.
Σχολιάστε

