Άλλαξε ο Μανωλιός…

Χτες ο μικρός Κωστάκης, μετά από πολλές μέρες καθισιό παίζοντας με το αγαπημένο του playstation αλλά και παρακολουθώντας πολλές μα πολλές ώρες τηλεόραση (μία συνήθεια που μας εξομολογήθηκε τελευταία ότι την απέκτησε) είπε επιτέλους να κάνει κάτι. Να «ξεπιαστεί» βρε αδερφέ…

Και επειδή όταν κάθεσαι συνέχεια και έχεις κατεβάσει και τον «αγλέουρα» λόγω εορτών», δε μπορείς και να σηκωθείς ξαφνικά να τρέχεις… είπε να ασχοληθεί με κάτι «ελαφρύ»…

«Τι να κάνω… τι να κάνω… » σκεφτόταν. «Έτσι να αλλάξω και παραστάσεις…»

Και μετά του ήρθε η λαμπρή ιδέα!

‘Μα γιατί δεν κάνω αυτό που μου φωνάζουν τόσες μέρες αυτοί από την τηλεόραση; Να δεις πώς το είπαν… Α! Ανασχηματισμό!!! Ωραία ακούγεται!

Κάτσε να πάρω ένα τηλέφωνο στους φίλους από το κόμμα να μου πουν… Τι πρέπει να κάνω;»

Σχηματίζει λοιπόν το νούμερο και του απαντάει το «νούμερο» από την άλλη μεριά:

-Έλα τι γίνεται;

-Ξέρεις πώς γίνεται αυτός ο … ανασχηματισμός;

-Καλά ρε, πες πρώτα χρόνια πολλά! Τι σε έπιασε ξαφνικά;

-Καλά, δε βλέπεις τόσες μέρες ότι μου φωνάζουν ότι πρέπει να κάνω ανασχηματισμό; Είπα κι εγώ να ασχοληθώ σήμερα έτσι για να τους αιφνιδιάσω, αλλά δε θυμάμαι… τι πρέπει να ανασχηματίσω;

-Α! καλά… Την κυβέρνηση. Έχεις χαζέψει τελείως;

-Ξέρεις αυτά τα κανόνιζε ο Θοδωρής (όπως λέει και ο φίλος μου ο Εφραίμ) αλλά από τότε που του είπα να αποσυρθεί μέχρι να τα «κουκουλώσουμε» δεν πολυασχολείται. Την έχει κάνει χαλαρά … και μόνο με καμιά διαπλοκή ανακατεύεται… Τέλος πάντων, τι λες εσύ να κάνω για να εντυπωσιάσω; Εντυπωσιάζονται τώρα αυτοί;

– Τι να σου πω… έχει ψιλοαγριέψει το πράγμα… Κοίτα ο στενός κομματικός πυρήνας μας νοιάζει τώρα, να πείσουμε κανένα δικό μας κορόιδο γιατί έτσι που τα κατάφερες έχουν αρχίσει να μας εγκαταλείπουν κι αυτοί… για τους άλλους μην περιμένεις…

-Ωραία! Και συ τι λες να κάνουμε;

-Ξέρω και γω; Δε βλέπεις λίγο ακόμα τηλεόραση; Από ότι έχω ακούσει αυτές τις μέρες όλο και κάποιες ιδέες κυκλοφορούν στα κανάλια… Σε κάνα-δυο μέρες θα μας έχουν πει και ποιους προτείνουν και έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!

-Δίκιο έχεις αλλά δε σου είπα θέλω να τους αιφνιδιάσω!!!

-Τι να αιφνιδιάσεις καημένε! Αυτοί εδώ και ένα- δυο μήνες φωνάζουν για τον ανασχηματισμό… να τους αιφνιδιάσεις ή να σε αιφνιδιάσουν… Τέλος πάντων, σκέψου το αλλά πρόσεχε πρέπει να τους ευχαριστήσεις όλους τους δικούς μας… Ξέρεις ποιους εννοώ… Εγώ σ΄αφήνω τώρα γιατί με ξύπνησες κιόλας…Άντε γεια!

-Γεια!

«Να κάνω ανασχηματισμό και να τους ευχαριστήσω στο κόμμα… Χμ!

-Νατάσα πιάσε ένα χαρτί και ένα μολύβι…

-Τσακίσου και πάρε μόνος σου! Έχω δουλειά! Αυτά στο Μαξίμου, όχι σε μένα…

«Λοιπόν… για να μην τα μπερδέψω θα κάνω δύο στήλες… Στη μία θα γράψω αυτούς που έχω και στην άλλη τους καινούργιους… Μη μπερδευτώ και γράψω κανέναν διπλό»

«Ξεκινάμε λοιπόν…»

Αρχίζει λοιπόν και γράφει στην πρώτη στήλη τους τωρινούς, ρίχνει και καμιά ματιά στις σημειώσεις του για να είναι σίγουρος…

«Εντάξει είμαστε! Βέβαια τώρα πρέπει να δω τι συνδυασμούς μπορώ να κάνω…

Τον Αλογοσκούφη δεν τον αλλάζω. Κάτσε να πάρω να του το πω…»

-Έλα Γιώργο! Σε πήρα να σου πω ότι αποφάσισα να κάνω αυτόν τον ανασχηματισμό τελικά γιατί μου έχουν «φάει τα αυτιά». Πάντως εσύ τη θέση σου δεν τη χάνεις…

-Τιιι; Καλά μλκς είσαι; Τώρα που έρχεται η μπόρα να τη φάω εγώ; Άλλα είχαμε συμφωνήσει…

-Καλά ρε! Μη φωνάζεις έτσι. Τι λες να βάλω τη Ντόρα; Παίρνεις εσύ το «εξωτερικών»;

-Εντάξει, το συζητάω, αλλά η Ντόρα θα δεχθεί;

-Κλείσε να την πάρω και θα σου πω…(τηλεφώνημα στη Ντόρα)

-Έλα Ντόρα με ακούς; Σκέφτομαι για τον ανασχηματισμό… λέω να σε βάλω στο «οικονομίας».

-Καλά τρελός είσαι; Θα κάτσω να λουστώ εγώ τις μλκίες του Αλογοσκούφη; Δε θα’ σαι καλά! Δεν το αφήνω το «εξωτερικών»… άσε που τα’ χω βρει και με κείνα τα λαμόγια τους δημοσιογράφους που έχουμε στις κρυφές λίστες και δε θα πουν κακό για μένα…βρες άλλον…άντε γεια!

«Καλή ιδέα!» σκέφτηκε «Έτσι θα αρχίσω… Θα πάρω πρώτα τους παλιούς να δω ποιους δε μπορώ να μετακινήσω και μετά θα στριμώξω και κανέναν καινούργιο για να ευχαριστηθούν και κάποιοι άλλοι… Αφού ο Αλογοσκούφης δε θέλει πάλι το οικονομίας θα δω πού θα τον βάλω μετά…»

Κάπως έτσι ξεκίνησε τη λίστα. Από τους «αμετακίνητους». Όταν τελείωσε μ’ αυτούς θυμήθηκε και κάτι «υποχρεώσεις» που είχε αναλάβει…

«Πρέπει κάπου να βολέψω το Μαρκογιαννάκη… Αυτός βοήθησε τόσο με την εξεταστική… Μόνο που για κάποιο λόγο τον είχα διώξει από την προηγούμενη κυβέρνηση… Α! Καλά! Εδώ δε θυμάμαι εγώ θα θυμόνται οι άλλοι; Και αν στην πορεία θυμηθούν… ξέρω! Ένα σκάνδαλο που θα βοηθήσει να ξεχαστεί ο Μαρκογιαννάκης και τα μπαλώνουμε μια χαρά. Άλλωστε σιγά τη μνήμη που διαθέτουν οι Έλληνες… Λοιπόν θα τον βάλω στο Δημόσιας Τάξης…Εκεί ήταν,όλο και με κάποιους θα έχει γνωριστεί… Δε φαντάζομαι να είχε μπλεχτεί εκεί σε κανένα σκάνδαλο και να μου διαφεύγει…» (Τηλέφωνο στον Δούκα…)

-Έλα Πέτρο, καλημέρα! Σε πήρα για τον ανασχηματισμό. Εσένα δε μπορώ να σε βάλω… Ξέρεις το λόγο… Μέχρι να «πέσει» το πράμα να ξεχαστεί… Αλλά μη νομίζεις ότι θα πάρει και πολύ… Και ο Χρήστος υποσχέθηκε ότι θα την «καθαρίσει» την υπόθεση αν πάρει υπουργείο… Κάνε λίγο υπομονή… εντάξει;

-Εντάξει! Αλλά θα ξαναγυρίσω μετά αλλιώς… Ξέρεις πώς γίνονται αυτά… Δε θα την πληρώσω μόνος μου…

«Πρέπει να βολέψω και κάνα δυο ακόμη της εξεταστικής για να μη δημιουργηθεί κανένα μελλοντικό πρόβλημα… Στο «Δικαιοσύνης» πρέπει να βάλω κάποιον που θα προσφέρει τις πρέπουσες υπηρεσίες γιατί έχουμε και πολλές υποθέσεις ανοιχτές… Να βγάλω και εκείνον το Χατζηγάκη που έχει αποκαλυφθεί. Μέχρι να πάρουν είδηση τον καινούργιο όλο και κάποιο νομοσχέδιο θα περάσουμε που να «βουλώνει» στόματα…»

Διαβάζει τη λίστα των μελών της εξεταστικής…

«Καλά αυτός ο Δένδιας ποιος είναι; Εδώ δεν τον ξέρω καλά-καλά εγώ θα τον ξέρουν οι άλλοι; Αυτόν θα βάλω, και θα έχω «με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια»…

Θα έχει και υποχρέωση και θα είναι ο πιο πιστός από όλους.Τα «κουκουλώνουμε» όλα και αν αρχίσουν να φωνάζουν… τον πετάω έξω. Σιγά μη δεν έχω του χεριού μου το Δένδια!…Μην ξεχάσω να βολέψω και το Χατζηγάκη γιατί ξεκαθάρισε ότι το υπουργιλίκι δεν το εγκαταλείπει… Θα τον βάλω να ασχολείται με τους αγρότες. Απ’ τα Τρίκαλα είναι, θα τάξει και κάνα ρουσφέτι, στα «παραμύθια» καλά τα καταφέρνει…Έτσι κι αλλιώς προσωρινό είναι, μέχρι τις εκλογές… Κάτσε να του το πω…»

(μετά το τηλεφώνημα) «Ποιον άλλο να βάλω… όχι αυτήν… ούτε αυτήν… να βρε, τον Γκιουλέκα… Ναι αυτός είναι ταγμένος, είναι από τη Θεσ/νίκη (πρέπει να φροντίσω και για το μέλλον μου), κάνει και φιλότιμες προσπάθειες από την τηλεόραση… δε με αμφισβητεί… αλλά πού να τον βάλω;… Θα του φτιάξω μία θέση που να έχει σχέση μα τα ΜΜΕ. Έτσι θα έχω άλλον ένα να κανονίζει το προφίλ μου. Έχω και το Θόδωρο που δουλεύει υπογείως… καλό μου φαίνεται!»

Κάπως έτσι και με πάσες υπουργείων από τον ένα στον άλλο για να δείχνει και ότι κάτι αλλάζει άρχισε να ολοκληρώνεται η λίστα. Όμως προς το τέλος συνειδητοποίησε ότι δεν είχε βρεθεί ακόμα κορόιδο πρόθυμο για το «οικονομίας» και είχε μείνει απ’ έξω και ο Αλογοσκούφης! Δύσκολη σπαζοκεφαλιά και για κάποιον που δεν έχει και τόσο ουσιαστική σχέση με τα πράγματα, ακόμα πιο δύσκολη… (Παίρνει τηλέφωνο…)

-Έλα Γιώργο … πάλι εγώ είμαι! Έχεις καμιά ιδέα για το ποιον να βάλω στη θέση σου γιατί αλλιώς θα πρέπει να ξαναπάς εσύ. Από τους βασικούς κανείς δε δέχεται και πρέπει και να φανεί ότι κάτι κάνουμε. Ξέρεις…για τις εκλογές…

-Τι να σου πω! Δε βάζεις εκείνο τον Παπαθανασίου; Δεν θα κάνει και τίποτα αλλά είναι «μαλακούλης» τον ξέρουν και από την τηλεόραση… Πες του να κάνει ότι κόπτεται για τους «αδύνατους»…

-Καλά δε θα μας πουν ρατσιστές που δε συμπαθούμε τους χοντρούς;

-Όχι ρε αυτούς τους αδύνατους… τους οικονομικά αδύνατους εννοώ! Και ξέρεις, όταν κάνει ότι κάνει φιλολαϊκή πολιτική και δε βγει με τα ανοίγματα που έχουμε, θα μπορέσουμε να πούμε ότι η κυβέρνηση έχει όλη την πρόθεση αλλά η κακή οικονομική κρίση… ξέρεις εσύ! Και εκεί του δίνουμε και μία και επιστρέφω θριαμβευτής! Τι λες;

-Όχι και άσχημη ιδέα! Μόλις κλείσουμε θα του τηλεφωνήσω. Να δεις που θα χαρεί! Θα του πω ότι τον αναβαθμίζω! Αλλά μένεις εσύ απ’ έξω… υφυπουργό δεν πάει να σε κάνω… τα άλλα λίγο πολύ τα κανόνισα …

-Καλά ας μείνω! Αλλά με τα λόμπι, τους άραβες, τις συμφωνίες… θα συμμετέχω! Υπογείως τουλάχιστον γιατί ξέρεις ότι έχουμε αναλάβει κάποιες δεσμεύσεις και δε μπορούμε να αφήσουμε να τις διαχειριστεί ο «χαζούλης». Σ’ αυτά είμαστε εγώ και ο Δούκας, το ‘χουμε πει αυτό…

-Εντάξει θα τα ξαναπούμε…

«Ωραία! Δεν ήταν και πολύ δύσκολο… Ας πω τώρα του Θοδωρή να αρχίσει το πανηγύρι με τα κανάλια και τα ραδιόφωνα… «

-Έλα Θόδωρε… ξεκίνα το…

– Εντάξει!

Σχολιάστε

