Και η λίστα συνεχίζεται…

Είμαι κορόιδο γιατί με έπεισαν ότι το ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας και των υποδομών της χώρας θα με απαλλάξει από ένα μεγάλο βάρος και το να πληρώνω τόσους υπαλλήλους, που αυτοί διόρισαν με τις γνωστές «αξιοκρατικές» διαδικασίες. Ξέχασαν να μου πουν ότι τα κομματόσκυλα θα συνεχίσω να τα πληρώνω, αφού θα τα κρατήσουν στο δημόσιο ή θα τα πριμοδοτήσουν για πρόωρη και παχυλή σύνταξη. Ξέχασαν να μου ξεκαθαρίσουν ότι τα χρέη και τις υποχρεώσεις θα τις πληρώσω εγώ και τα κέρδη θα τα καρπωθεί ο επιχειρηματίας που θα αγοράσει και καλά και φθηνά! Ως τώρα… ΟΛΠ, ΟΤΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και το γλέντι συνεχίζεται…
Είμαι κορόιδο γιατί θεωρώ ότι οι πολιτικοί μπορούν να δρουν ανεξέλεγκτα και δικαιούνται ασυλίας. Γενικώς επειδή κάποιοι φρόντισαν να με κάνουν να πιστεύω ότι κάποια άτομα είναι «ξεχωριστά» και «ανώτερα» και δικαιούνται ειδικής μεταχείρησης! Και εγώ το έχαψα…
Είμαι κορόιδο γιατί επιτρέπω να περιστέλονται τα ατομικά μου δικαιώματα στο όνομα της «προστασίας» μου και της «δημοκρατίας». Παράλληλα ανέχομαι τη δράση του παρακράτους για την επίτευξη των στόχων της εξουσίας αδιαμαρτύρητα…
Είμαι κορόιδο γιατί ανέχομαι να μου λένε κατάμουτρα τα «παπαγαλάκια» των διαπλεκόμενων ότι η κυβέρνηση ποντάρει στον «κοινωνικό αυτοματισμό» για να καταστείλει κάθε μορφή διαμαρτυρίας και αντίστασης και δεν «ξυπνάω» και δεν αντιδρώ όταν το βλέπω να υλοποιείται. Αφήνω έτσι να καταργείται το δικαίωμα αντίστασης και αντίδρασης των άλλων και δε συνειδητοποιώ ότι θα «έρθει» και σε μένα, αφού με έπεισαν ότι το πρόβλημα του άλλου δε με αφορά…
Είμαι κορόιδο γιατί πίστεψα στο σκάνδαλο των υποκλοπών με τη μορφή που ήθελε να μου «περάσει» η κυβέρνηση και δεν κατάλαβα τη συγκάληψη του πραγματικού σκανδάλου που είναι η παρακολούθηση των πολιτών και η καταγραφή των προσωπικών δεδομένων, για τον εκφοβισμό και τη χειραγώγηση των ενεργών και σκεπτόμενων πολιτών. Ακόμη θεωρώ ότι η «εξουσία» είναι εκεί για να με προφυλάσει και να με προστατεύει! Παρά τις τόσες αποκαλύψεις που αποδεικνύουν το αντίθετο…
Είμαι κορόιδο γιατί ανέχομαι ένα νόθο σύστημα εκλογών που δίνει το δικαίωμα στην πλειοψηφούσα μειοψηφία να σχηματίζει αυτοδύναμη κυβέρνηση καταπατώντας κάθε συνταγματική νομιμότητα περί ισότητας. Ανέχομαι μάλιστα ο πρωθυπουργός της μειοψηφίας (30%) να μου λέει ότι αυτός θα ορίσει πότε τον βολεύει να κάνει εκλογές ως «Μέγας Ναπολέων». Και συνεχίζω να το επιτρέπω…
Είμαι κορόιδο γιατί δέχομαι να καλύπτω στους βουλευτές, που παίρνουν παχυλότατο μισθό, όλα τους τα έξοδα και να χαίρουν προνομίων (και ασυδοσίας) με τα χρήματα μου χωρίς ποτέ να ερωτηθώ αν τα εγκρίνω…
Είμαι κορόιδο γιατί επέτρεψα να πάρουν οι δικαστικοί αύξηση πέρα από κάθε λογική (80%) με πρόσχημα μία παράνομη απόφαση. Αντί δηλαδή να τιμωρηθούν οι υπουργοί που έδωσαν παρανόμως στον πρόεδρο της ΕΕΤΤ μισθό υψηλότερο από αυτό που όριζε ο νόμος, δέχθηκα να «πατήσουν» (οι δικαστές) πάνω στον παράνομο μισθό για να αυξήσουν τον δικό τους. Γενικώς γιατί αποδέχομαι οι βουλευτές να ορίζουν το δικό τους μισθό και οι δικαστικοί τον δικό τους. Το λογαριασμό τον στέλνουν σε μένα φυσικά…
Είμαι κορόιδο γιατί βλέποντας τον κατήφορο της ελληνικής «δικαιοσύνης» θεωρώ ότι ακόμα μπορώ να προσφεύγω σ’ αυτήν για να δικαιωθώ…
Είμαι κορόιδο γιατί ενώ πιστεύω ότι οι πιο διεφθαρμένοι στη χώρα είναι οι πολιτικοί, συνεχίζω να ψηφίζω τους ίδιους ξανά και ξανά επιτρέποντας τους να λένε ότι ό,τι κάνουν το κάνουν με την αποδοχή και τη στήριξη μου! Και δεν ντρέπομαι να με εκπροσωπούν και να κανονίζουν τη ζωή μου και το μέλλον μου τόσο διεφθαρμένοι, αμόρφωτοι και γελοίοι…
Είμαι κορόιδο γιατί επιτρέπω να χρησιμοποιείται η αστυνομία για τη φύλαξη των διαπλεκόμενων επιχειρηματιών και «δημοσιογράφων» και λοιπών χαζοστάρ και «παράσιτων». Αν φοβόνται για τη ζωούλα τους να πληρώσουν από την τσέπη τους για τη φρούρηση τους. Πληρώνω για τη φύλαξη των εγκληματιών του «λευκού κολλάρου»! Γενικώς γιατί ανέχομαι μία αστυνομία που το μόνο που έχει να μου προσφέρει είναι μπόλικα χημικά και ξύλο όταν αντιδρώ στα σχέδια των αφεντικών της, καθώς και αγαστή συνεργασία με φασιστοειδή, παρακρατικούς και μεγαλεμπόρους ναρκωτικών. Κι αυτή την αστυνομία τη συντηρώ εγώ…
Είμαι κορόιδο γιατί ανέχομαι να ψηφίζονται με τέτοιο τρόπο στη βουλή νόμοι και διατάξεις που αφορούν τη ζωή μου και το μέλλον μου. Επίσης που επιτρέπω να παραβιάζεται κάθε νομιμότητα με την επιβολή κομματικής πειθαρχίας που καταργεί την ψήφο κατά συνείδηση των βουλευτών, καθώς και την αποδοχή ουσιαστικά από μέρους των βουλευτών ότι το κόμμα είναι πάνω από τη βούληση του λαού που στέλνει τον βουλευτή στη βουλή για να προστατέψει τα συμφέροντά του…

σ.σ. Ευχαριστώ για την ιδέα το φίλο/φίλη που συνέταξε το αρχικό κείμενο καθώς και όσους το προώθησαν. Προτείνω, αφού συμπληρώσουμε όλοι στη λίστα, να φτιάξουμε μία πλήρη (που να περιγράφει τη σημερινή Ελλάδα) και να τη διακινήσουμε ως ύμνο του νεοέλληνα με τίτλο «ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΟΪΔΟ»

Σχολιάστε

